026-43212000

En

رونق ۳۰ امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران با حضور زرفروکتوز

مدت زمان مطالعه 1 دقیقه

رونق ۳۰ امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران با حضور زرفروکتوز

گروه صنعتی پژوهشی زر  به عنوان  یک گروه صنعتی غلات محور با تولید محصولات مختلف در حوزه آرد، ماکارونی، نشاسته و شیرین کننده های حاصل ازفرآوری ذرت و کانفکشنری، بیش از ۳۰ سال است نامی  درخشان در صنعت کشور دارد .

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی- پژوهشی زر ، پالایشگاه غلات زر ، بزرگترین پالایشگاه غلات کشور و اولین پالایشگاه غیر نفتی ایران  است که با تولید  مواد اولیه صنایع ، همچون فروکتوز ، گلوکز ، دکستروز ، مالتودکسترین، سوربیتول  و انواع نشاسته با کاربرد در صنایع تخمیری، دارویی، سلولزی، نساجی و صنایع بیوتکنولوژی ، محصولات خود را در سی امین  نمایشگاه بین المللی بسته بندی، چاپ و ماشین الات وابسته ، در معرض دید علاقمندان و صنعت گران قرار داده است.

از آنجا که صنعت چاپ و بسته‌بندی یکی از صنایع پویا و  تأثیرگذار برصنایع دیگر است حالا مقصد تولیدات شرکت صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام  با برند زرفروکتوز  شده است.

زرفروکتوز با احداث سیلوهای نگهداری غلات در محل کارخانه و بنادر امیرآباد، نوشهر ، امام خمینی و بندرعباس  و نقش آفرینی به عنوان بندر خشک ، پیوستگی تامین مواد اولیه و رقابت پذیری قیمت تمام شده را تضمین کرده است.
استقرار در تقاطع ترانزیتی درون کشور و دسترسی به شبکه راه آهن سراسری  از دیگر ویژگی های بارز این مجموعه تولیدی است .

انواع نشاسته های اصلاح شده، از جمله نشاسته اکسید ، کاتیونیک، ورق سازی و … همچنین نشاسته خام ذرت در تولید محصولات سلولزی، کارتن،کاغذ، مقوا و محصولات چاپی از جمله کتاب، مجله، روزنامه، کاتالوگ، برچسب، لیبل و غیره کاربرد فراوان دارد.
زر فروکتوز به منظور معرفی محصولات و خدمات خود در صنعت چاپ و بسته‌بندی،  از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ آذرماه  در فضای باز مقابل سالن خلیج فارس غرفه ۱۶ حضور دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند با محصولات و خدمات ارائه شده این گروه صنعتی آشنا شوند.

اشتراک گذاری: