026-43212000

En

ورود موفق گروه زر به صنعت دارو

مدت زمان مطالعه 1 دقیقه

ورود موفق گروه زر به صنعت دارو

شرکت زرفارما از زیرمجموعه های گروه صنعتی پژوهشی زر با حضور در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ( ایران فارما ) درتهران
ضمن ارائه مجموعه ای از اکسپینت های دارویی شامل انواع نشاسته های دارویی، گلوکز دارویی، فروکتوز دارویی، نشاسته پری ژل و مالتودکسترین دارویی منطبق با استاندارد GMP دارویی و اخذ کد IRC سازمان غذا و دارو، مورد توجه ویژه متخصصان و کارشناسان صنعت داروئی کشور قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، شرکت زر فارما در نظر دارد با راه اندازی خط تولید دکستروز انهیدروس، دکستروز مونوهیدرات، سوربیتول وویتامین C فعالیت‌های خود را در حوزه صنایع داروسازی توسعه دهد.
شرکت زر فارما به عنوان یکی از زیر مجموعه های پالایشگاه غلات زر، علاوه بر بی نیاز کردن کشور از واردات بسیاری از اکسپینت های دارویی موفق شده اولین محموله مالتودکسترین دارویی تولیدی این مجموعه را به کشور اروپایی بلژیک صادر کند.
زرفارما به عنوان زیرمجموعه پالایشگاه غلات زر امروز با پشتوانه صنعتی، برندینگ و بهره گیری از افراد به نام و سرآمد، توانسته درحوزه مواد اولیه داروسازی وارد شود و کشور را از ورود اکسپینت های دارویی بی نیاز کند.
گفتتی است، گروه زر در دوره پاندمی کرونا موفق شد با استفاده ازظرفیتهای پالایشگاه دانش بنیان غلات، بخش قابل توجهی از نیاز کشور به مواد اولیه کارخانجات الکل سازی را که از نیازهای ضروری و غیر قابل تامین بخشهای بهداشتی و درمانی کشور بود تامین کند.
در هشتمین نمایشگاه ایران فارما که در محل مصلی امام خمینی (ره) دایر شده، آخرین دستاوردهای علمی، فنی و تولیدی کشور در حوزه صنعت دارو در معرض دید علاقه مندان و کارشناسان گذاشته شده است.

اشتراک گذاری: