026-43212000

En

بیست و دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات با زر طلایی شده است

مدت زمان مطالعه 1 دقیقه

بیست و دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات با زر طلایی شده است

گروه زر در کنار شرکت های داخلی و خارجی در بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات این نمایشگاه را طلایی کرده است.

روابط عمومی گروه زر از برگزاری بیست‌ و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات در تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه که یکی از بزرگترین نمایشگاههای شیرینی و شکلات منطقه به شمار می رود با حضور شرکتهای قدرتمندی چون گروه صنعتی و پژوهشی زر درخشش بیشتری یافته است. بنابراین گزارش، گروه صنعتی و پژوهشی زر با دو زیر مجموعه خود شامل گروه صنعتی و پژوهشی فرهیختگان زرنام، تولید کننده انواع مواد اولیه مورد نیاز صنایع شیرینی و شکلات و انواع نشاسته اصلاح شده و نیزشرکت زرکام که بزرگترین تولید کننده کانفکشنری در منطقه است، درکنار ۳۲۰ شرکت از ایران و ۳۰ شرکت از کشورهای مختلف حضور دارد.
در بیست‌ودومین دوره از این نمایشگاه بین‌المللی محصولات، مواد اولیه و توان گروه زر در معرض دید مخاطبان صنعت کانفکشنری قرار می گیرد.
غرفه گروه صنعتی و پژوهشی زر از ۱۶ الی ۱۹ شهریور در سالن ۶ غرفه شماره ۱۲ این نمایشگاه پذیرای صنعتگران، تولیدکنندگان و علاقمندان صنایع غذایی است.
گروه زر که امسال در کنار شرکت های بزرگ توان تولید و پژوهش کارشناسان خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است، با شرکتهای ایرانی و نمایندگان شرکتهایی از کشورهای مختلف اعم از ایتالیا، سنگاپور، هند و دیگر کشورها، معرف توان صنعت غذایی کشور است.
این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان داخلی و بازارهای بین المللی عمل می‌کند و فرصت مناسبی برای توسعه صادرات و همچنین ایجاد فرصت‌های همکاری‌ بین‌المللی است.
کارشناسان، پژوهشگران و مدیران گروه صنعتی پژوهشی زر دراین نمایشگاه آماده
تقویت همکاری‌ها و توسعه صنایع مختلف در حوزه غذایی هستند و تاکید دارند این تبادل افکار به بهبود عملکرد کلی صنعت غذا و به ویژه صنایع شیرینی و شکلات کمک خواهد کرد.
مدیران گروه زر با اعتقاد به اینکه، نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با صنعت شیرینی و شکلات، نقش مؤثری در پیشرفت و رونق این صنعت ایفا می‌کند، تاکید دارند: حضور گروه زر در این رویداد به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای معرفی و آشنایی با تغییرات و نوآوری‌های روز دنیا در این صنعت شناخته می‌شود.

اشتراک گذاری: