026-43212000

En

بخشی از توانمندیهای گروه “زر” در نمایشگاه ایران آگروفود به نمایش درآمد

مدت زمان مطالعه 1 دقیقه

بخشی از توانمندیهای گروه "زر" در نمایشگاه ایران آگروفود به نمایش درآمد

گروه صنعتی پژوهشی “زر ” بخشی از توان خود را در تولید محصولات مختلف و باکیفیت در نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۳ ارائه کرد.
محصولات شرکتهای عظیم زرفروکتوز ، زراویل و زرگرین در غرفه ۹۴ سالنهای ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ارائه شده است .
نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ، مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته با عنوان ” ایران آگروفود ۲۰۲۳ ” امروز آغاز به کار کرد و تا ۲۹ خرداد برپاست.
بازدید از این نمایشگاه ساعت ۸ تا ۱۵ خواهد بود.
مجموعه صنعتی زرفروکتوز بخشی از محصولات خود را که در سطوح ملی و بین المللی توزیع می شود در این نمایشگاه عرضه کرده  که شامل انواع شربتهای گلوکز و فروکتوز، شربت اینورت، گلوکز پودری ، مالتودکسترین ، نشاسته ذرت و انواع نشاسته های اصلاح شده قالب ، سرد ، گرم و پری ژلاتینه است.
این محصولات در صنایع بزرگ تولیدکننده مواد غذایی ،  نوشیدنی و داروسازی  کاربرد دارند.
شربت اینورت ، محصول جدید زرفروکتوز ؛ شیرین کننده و حاوی نسبت برابر از مونوساکاریدهای گلوکز و فروکتوز است و به روش آنزیمی تولید می شود.
این شربت به دلیل وجود قندهای کوچک ( گلوکز و فروکتوز ) به خوبی رطوبت را جذب می کند و موجب کاهش آب آزاد در فرآورده های بیکری و افزایش ماندگاری این محصولات می شود.
شربت اینورت در تولید انواع بیسکویت ، کیک و کلوچه ، شیرینی، نان های قندی ، آبنبات ها ، انواع شکلات و آدامس ، مرباها و سایر صنایع کاربرد دارد.
شرکت زرگرین نیز که نخستین تولیدکننده کود آلی مایع ارگانیک بر پایه غلات است در این نمایشگاه با انواع کودها ، حضوری پررنگ دارد.
این کودها شامل کود آلی ، فروت ست ، بذرمال، گوگردی ، فسفیت پتاسیم ، کلسیم بور، میکرومیکس، فسفات پتاسیم، کودهای مخصوص درختان نخل و پسته ، کود مخصوص گلخانه ای ویتازر ، کود K20 و کود ۱۳-۱۳-۱۳ است.
شرکت “زراویل ” هم در این نمایشگاه با انواع روغنها از جمله روغن ذرت خالص، ذرت غنی شده با ویتامین D3 و محصولات ترکیبی شامل روغنهای ذرت و کانولا ، ذرت و آفتابگردان و همچنین روغن سرخ کردنی حاوی ذرت و کنجد در خدمت بازدیدکنندگان است.
روغن ذرت، درصد چربی اشباع پایینی دارد که باعث کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب  می شود و برای سلامت قلب و عروق مفید است.
این روغن حاوی امگا 6 و 9 ، آنتی اکسیدان های طبیعی مانند توکوفرول (ویتامین  E )، فنولیک، بتاکارتن، فیتواسترول و دیگر ویتامینهاست.
روغن سرخ کردنی حاوی ذرت و کنجد زراویل دارای نقطه دود بالا، مقاومت حرارتی بسیار مناسب و اسید چرب ترانس بسیار پایین می باشد.
تولیدات محصولات شرکت زراویل به پشتوانه پالایشگاه غلات زر ، موجب شد تا واردات روغن ذرت به کشور کاهش یابد و محصولات آن با وجود قیمت بسیار مناسب، به لحاظ کیفیت با برندهای مهم خارجی، رقابت کند.

اشتراک گذاری: