026-43212000

En

زرفروکتوز

کسب نشان ایمنی و سلامت وزارت بهداشت

مدت زمان مطالعه 1 دقیقه

کسب نشان ایمنی و سلامت وزارت بهداشت

افتخاری دیگر برای گروه زر در کسب نشان ایمنی و سلامت وزارت بهداشت
نشان ایمنی و سلامت وزارت بهداشت باز هم به زرماکارون اختصاص یافت و این شرکت به عنوان تولید کننده برتر سازمان غذا و دارو در سال 1401 ، معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی گروه زر ، در همایش روز جهانی غذا که به میزبانی سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران برگزار شد ، تولید کنندگان برتر صنایع غذایی در زمینه رعایت ایمنی و سلامت ، معرفی شدند.
دراین همایش ملی که با حضور وزرای بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران و تولیدکنندگان برگزار شد ، مهدی امینی به عنوان عضو هیات مدیره گروه زر ، لوح سپاس و نشان روز ملی غذا را از وزیر بهداشت ، دریافت کرد.
کمیته عالی اعطای نشان ایمنی و سلامت به پاس تلاش شرکت زرماکارون نشان ” ایمنی و سلامت ” سازمان غذا ودارو را به فرآورده ” ماکارونی با پروتئین بالا ” در راستای حفط سلامت مصرف کنندگان و تامین غذای سالم و ایمن در تمامی مراحل زنجیره غذایی ، اختصاص داد.
گروه زر در سالهای گذشته نیز نشان ایمنی و سلامت و تندیس ایمنی غذا را در شرکتهای زیرمجموعه خود کسب کرده بود.
زرماکارون ؛ یکی از زیرمجموعه های هلدینگ زر با توجه به تولید محصولات فاقد مواد افزودنی شیمیایی ، استفاده از مواد اولیه طبیعی سالم ، کاهش فلزات سنگین در حد استاندارد و داشتن دانش فنی لازم ، حائز رتبه برتر و لایق دریافت لوح سپاس و نشان روز ملی غذا ، شد.
این شرکت بزرگترین صادرکننده ماکارونی است که انواع پاستا، پودر کیک و آرد را تولید می کند و دومین تولیدکننده پاستا در جهان به لحاظ ظرفیت اسمی است .
وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو از سال 1389 ، نشان ایمنی و سلامت را به شرکتهای برتر تولیدکننده غذای سالم ، باکیفیت و استاندارد ، اعطا می کند.
عضو هیات مدیره گروه صنعتی پژوهشی زر در این خصوص گفت : این گروه با شرکتهای زیرمجموعه خود یکی از برترینهای کشور در حوزه تولید غذای سالم و ایمن است.
مهدی امینی با اشاره به نقش قابل توجه گروه زر در افزایش شاخص سلامت کشور ، افزود : این گروه با تولید محصولات استاندارد و دارای نشان ایمنی و سلامت از سازمان غذا و دارو در شرکتهای زرماکارون ، زرکام ، زرفروکتوز و زرگرین ؛ حفظ سلامت جامعه را در اولویت خود قرار داده است.
او تصریح کرد : گروه زر با ایجاد زیرساختهای لازم در صدد توسعه تولیدات سالم و استاندارد و افزایش صادرات به کشورهای مختلف جهان است.
قائم مقام مدیرعامل گروه زر همچنین با اشاره به تولید کود آلی مایع ارگانیک به نام زرگرین در شرکتهای زیرمجموعه زر ، خاطرنشان ساخت : استفاده از این این کود موجب تحولی بزرگ در صنعت کشاورزی کشور و افزایش 12 تا 35 درصدی تولید محصولات مختلف کشاورزی شده است.
امینی اضافه کرد: این کود در مزارع مختلف آزمایش شده است و به زودی در دسترس کشاورزان کشور قرار می گیرد.
کودهای مایع آلی ارگانیک زرگرین نخستین بار در ایران بر پایه غلات ، “میکرومولکولها” ، “ماکرومولکولها” و سلولهای بنیادین ، تولید شده و کشور را از ورود این محصولات بی نیاز کرده است.

اشتراک گذاری: